Kızıma Etek Diktim

Perşembe, Eylül 02, 2010 | Kategori: |
Ne zamandır gözüme kestiriyordum....
Annem ben çocukken hep dikerdi ve ben ona hep yardım ederdim.
O yardımlar sarhoş bacağı yapabilmeye kadar varmıştı ilkokul yıllarındayken.
Anne şunu şuna dönüştürelim mi? diye heyecanla bir giysi gösterirdim. Annem de hevesimi hiç kırmadan kabul ederdi. O bitene kadar benim içimdeki kıpırtı bitmezdi.
E o zamandan bu zamana ufak tefek şeyler diktim, çorap burnu, havlu kenarı....vs ..vs..
Bunlar dikiş dikmek değil ki!
Kızıma birşey dikebilirim....

Tabi kumaşçıya gidemediğimden, işim dolayısıyla su yolu yaptığım Ikea'dan ince kumaş aldım.
Ela'nın çok sevdiği bir eteğini üzerine koydum, patron yaptım.
Çok heyecanlıydım...
O uyurken yaptım ki annesi kılıklı "ben de dikicem" diye iğneye saldırıyor.
Elimde diktiğim için 2 gün sürdü. Bir de Ela'nın isteği üzerine iki tane göz diktik uç kısmına :)
Harika oldu, kızım da bayıldı, hem dönebiliyor hem de gözleri ses çıkarıyor.

Related Posts with Thumbnails

3 yorum:

Unknown on Eylül 05, 2010 dedi ki...

demek göz fşkrş kızınız ait siz annenizden kızınızda sizden alacak bu marifetleri teprikler
cimcimeyede çok yakışmış annesi

nalan on Eylül 05, 2010 dedi ki...

oo ellerine sağlık Neslihanım,elde dikmişsin hemde .
çok da yakışmış.
güle güle giysin

Neslihan Toker on Eylül 06, 2010 dedi ki...

Sevim teşekkürler, umarım kızıma bizden biraz olsun "marifet" geçmiştir :)
Nalan abla teşekkürler beğendin mi:)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template