Elde Çocuk Elbisesi Dikmek

Cumartesi, Aralık 18, 2010 | Kategori: |
Yazın bir kaç denemem olmuştu, başarıyla sonuçlanan.
Satılan elbiselere bakıp, "bu dikilebilir aslında" dediğim için, kendime bu kadar işin arasında bir iş daha çıkarmak istediğim için, kafama koydum: Kızıma bayramlık elbise dikeceğim. :)
Kumaşını aldım, kayınvalideme kestirdim, elimde de diktim.
Bu pek bayramlık olmadı, o yüzden bir tane daha diktim. Bunu kendim kestim.
İkisini de Ela çok sevdi, zevkle de giyiyor.
Diken için en büyük mutluluk...
Bazen komik hatalar yaptım ama ikisi de fena olmadı hani.
Diğeri de yarına...
İnce Kadife -ilk deneme-













Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

nalan on Aralık 18, 2010 dedi ki...

Eline sağlık Neslihancığım.Güle güle giysin Ela .Diğerini de görelim bakalım da notunu öyle verelim.
Not:kendimi sınıfta sandım yine:)))

oblem.blogspot.com on Ocak 14, 2011 dedi ki...

Eline sağlık.. Beğendim ve kıskandım. Ben de bebeğime dikmeliyim:)

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template