Elde Çocuk Elbisesi Dikmek-2

Pazartesi, Aralık 20, 2010 | Kategori: |


Epey ayrı kaldık, Google ile sorunlarım varmış.
Bu elimde diktiğim elbiselerimden annemden tam not aldığım için sizinle de rahatça paylaşıyorum.
Ela'nın bu elbisesi için önüne çok özel bir şey ararken, internetten tanıdığım "Düğme"yi gördüm Nişantaşı'nda. El işi yapanların gidip görmesi gereken naif bir yer. İrili ufaklı bez bebek yapıp satıyorlar. Ben de bir iğnelik aldım. Benim için biçilmiş kaftan oldu. Çünkü kullandığı kumaş, benim aldığım ile tesadüfen aynı. Bu sıralarda kırmızı minik kareli kumaş ise moda.
Şimdi kendim için birşeyler dikebilir miyim acaba?
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

nursel dedi ki...

çokkk güzelll aferim sana kuzucuğumm

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template