40 TL'lik Etek 7 TL'ye

Pazar, Ocak 09, 2011 | Kategori: |
Geçen ay Forum İstanbul'da gezerken bir kampanya gözümüze çarptı: Brother dikiş makinası kampanyası. Hemen aldık, eve gelir gelmez de kurcalamaya başladım. O gün bu gündür Ela'ya birşeyler dikmeye devam ediyorum. E makinayla çok kolay oluyor dikmek. Sanki herşeyi dikebilecekmişim gibi geliyor bana.  İlk boş vaktimde hemen başına oturuyorum. İşte onlardan birinde bu eteği diktim.
Ayllta pamuklu kumaş, üzerinde desenli tül var. İkisi de yumuşacık.
Sezon başında gördüğüm bir eteğe çok benziyor. Dikince daha ucuza maletmiş oluyoruz ama önemli olan o değil de, önemli olan ÜRETMEK....
Şimdi gözüm elbise modellerinde, onu dikebilir miyim, bunu dikebilir miyim!....
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template