Salgın Hastalıklara Dikkat!

Çarşamba, Ocak 12, 2011 | Kategori: |
Yaklaşık 10 gündür çok hastayım. Bünyeyi üst üste yorup bir de soğuktan korumuyorsan işte o zaman mikroplara açık kapı bırakıyorsun demektir.
Hasta olacağımı bile bile bunları sırayla yaptım. Hafta sonu kendimi çok yordum, havuzda Ela'yı giydirirken kendimi unuttum, sonra da iş yerinde ince giyimdim. Sonuç: 10 gündür hastayım, hala da geçmedi.
Allah'tan Ela'da hiç bir şey yok. Ben akşamları yatak döşek yatıp kafamı kaldıramazken, O'nu evde koşup oynarken izlemek bile beni yoruyordu. "Anne neden kalın giyinmedin, ben sana 1000 kat daha sıcak tutan bi kazak alacağım" dedi durdu çocuk.
Ela'nın sihirli değneğini kullanıp annemi Ankara'dan buraya ışınlamak istedim ama beceremedim. Daha bu değneği kullanmayı öğrenemedim sanırım :)
İnsan hastayken başka ne ister ki değil mi?
Üniversitedeyken hastalandığımda, (öğrenci evi) bütün gün evde bir gram ekmek yok su yok yatardım, akşama annemin diğer evimizden tesadüfen geldiğini duyduğumda çok rahatlardım. "Ohh annem bu, iyileştirir beni şimdi derdim."
Yine öyle olsun istedim ama sanırım çok büyümüşüm...olmadı :)
Amman siz siz olun, kendinize iyi bakın, benim kendime yaptıklarımı yapmayın...
Hastalıklar kapıda dikkat edin...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

annelili on Ocak 12, 2011 dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template