Safra Kesesi Taşım Var!

Çarşamba, Ocak 26, 2011 | Kategori: , |
İki ay önce gece bir ağrımın başladığını ve dayanılmaz olunca acile gittiğimi, hiç bir şey bulamadıklarını ve "% 99 böbrek taşı düşürdün" dediklerini burada anlatmıştım.
O ağrıdan geçen gece yine girdi. Bu kez yine sırtımda ama biraz da sağ koluma doğru yukarı çıkıyor. Tecrübeliyim ya ağabeyimi aramadan kendim bindim taksiye gittim en yakın hastaneye. Öyle böyle değil çünkü ağrı. Yerlerde yuvarlanıp, duvarlara tırmandırıyor insanı.
Bu gittiğim hastane garip bir yer. Uzaylı doktorlar var. Çevre Hastanesi'ne gittim, bize çok yakın. Ela'yı oranın çocuk doktoruna götürüyorum. Başka çocuk doktorları (çocukları olan bilir) türlü türlü hastalıklar ve testler türetirken bizim doktor burnu akarken götürdüğümde "niye getirdin" diye sorar. Ya da "niye o ilacı vereyim, o çok moda diye mi" diye bana kızar. Alın işte bir doktorun uzaylı damgası yemesi için bir neden. Özel hastanede bir doktorsun ve köy doktoru gibi davranıyorsun, hasta odaklı yani...
Neyse benim ağrıma gelelim. Acilde aile hekimine ağrımı anlatırken bir yandan da ne olur serumu takın siz, ben anlatmaya devam edeyim diye yalvarıyorum :)
Bazı testlerden sonra serumu taktılar, ağrım bir saatin içinde geçti, sabah geri dönmek üzere eve gittim.
Gider gitmez uyumuşum, uyuşmak bazen çok iyi geliyor:)
Sabah yine bir uzaylı doktor Erdem Özgülen tarafından yapılan 10 dakika değil, 35 dakikalık ultrasondan sonra safra kesemde minik taşların olduğunu anladık. İlk gittiğim hastanedede de ultrason ve hatta tomografi yapılmıştı ama taşları görememişlerdi.
İçim rahatladı hatta sevindim bile denilebilir. Şimdi safra kesesi ameliyatına hazırlık yapmam gerekiyor.
Herkese sağlıklı günler...
Related Posts with Thumbnails

7 yorum:

nalan on Ocak 26, 2011 dedi ki...

Neslihancığımm,çok eçmiş olsun canım.Taş düşürmek çok zordur derler.İnşaallah bir daha görnezsin Acil şifalar diliyorum canım.

annesiningülü on Ocak 26, 2011 dedi ki...

çok geçmiş olsun canım
herşey yolunda gitsin

MAYRI on Ocak 27, 2011 dedi ki...

Geçmiş olsun. Bir an öne şifa bulmanızı temenni ediyorum.
Sevgiler.
<:))

Neslihan Toker on Ocak 27, 2011 dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim dostlar...
Gelişmeleri bildiririm...
:)

Cocukla Cocuk on Ocak 30, 2011 dedi ki...

Sevgili Neslihan, çok iyi biliriz o ağrıyı eşim uzun süre çekti, ameliyat kararını çok kolay veremedik ama sonra epey gecikmiş olduğundan acil ameliyat gerekti ve yine geç kalıındığından ve taşlar arttığından dolayı zorunlu açık ameliyat oldu. Laparoskopi şansın varsa hiç gecikme aslında. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN

Neslihan Toker on Ocak 31, 2011 dedi ki...

Teşekkür ederim Çocukla Çocuk.
O ağrıyı iki kez çektim, bir daha çekmemek için bu Perşembe ameliyat oluyorum.
Tavsiye için teşekkürler.
Herkese sağlıklar...

nalan on Şubat 01, 2011 dedi ki...

şimdiden geçmiş olsun diyelim o zaman.herşey yolunda gitsin ve çabucak iyileş inşaallah.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template