Mağazaların Tüketici Haklarına Olan Saygısı

Salı, Şubat 15, 2011 | Kategori: , |
Geçen Cumartesi günü İstinye Park'taki Desa'dan iki tane babet ayakkabı aldım. Aerosoles ürününü rahat kullanıyorum.
Özellikle birisini çok beğendim. Ama ayağıma giydiğimde biraz rahatsız etti.
Satan görevli "bu ayakkabıların özelliği ayağın formunu alması ve genişlemesidir. Siz alın evde 1-2 saat giyin, açılacaktır" dedi. Ben de bu sözlere güvenip aldım, alırken de "eğer açılmazsa, bir sorun olursa getireceğim" dedim. "Tabi getirin değiştiriiz" dedi.
Hem o gün evde hem de dün iş yerinde giymeme rağmen ayakkabı ne açıldı ne de rahatladı. Hatta sıktığı için bütün gün ayaklarım ve bacaklarım ağrıdı.
Bugün de Abdi İpekçi'deki Desa'ya gittim, hiç üstlerine alınmadılar ve "aldığınız yere götürün değiştirsinler" dediler.
Aldığım yerin telefonunu onlardan alarak çıktım ve telefon ettim.
Telefona çıkana konuyu özetledim. Belli ki pek bilgili bir kişi değildi ki bana; "giydiyseniz bu şekildeki ayakkabıyı geri alamayız" dedi. İçimden "Allahım yine mi uğraşacağım bu az bilgi sahibi mağaza çalışanlarıyla" dedim.
Hemen mağaza müdürünü istedim telefona.
"Ben değişritebilir miyim diye sormuyorum, yarım numara büyük elinizde varsa bana ayırın, hafta sonu gelip alacağım diyorum dedim. Zira tüketici haklarında hiç sorgusuz 10 gün içinde aldığım bir ürünü geri iade edebileceğimi çok iyi biliyorum" dedim. Telefondaki ses titremeye başladı.
"Stoklarımızda var mı bakayım, yoksa Türkiye genelinden soracağım" gibi cümleler kurmaya başladı.
Sonuç: Bursa'da bulmuş, getirtiyor, hafta sonu gidip alacağım.
Umarım başka bir sorun çıkmaz.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template