"Anne Senin Bayılmana Daha Çok Var Değil mi?"

Pazartesi, Şubat 14, 2011 | Kategori: , |
Beni iki kez hastanede yatarken ve kolumda serumla gören kızım, her ikisinde de çok metanetliydi. Soranlara "onun yaşından beklenmeyecek derecede olgun karşıladı" diye anlatıyordum. Ama meğer O'da annesi gibi korkusunu içine atmış. Bu sabah beraber servisini beklerken, "anne senin bayılmana daha çok var değil mi?" diye sordu ve servisi geldi. "Merak etme, ben hiç bir yere gitmiyorum, daha senin çocuğun olacak ben ona bakacağım" dedim ve servise bindirdim.
Tabi bu konuşmadan sonra aklım kızımda kaldı, gel de işyerinde konsantre ol bakalım!!!
Ne yapsam da acaba kızımı rahatlatsam bilemiyorum...
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template