Çocuk Yeleği Dikelim

Çarşamba, Mart 16, 2011 | Kategori: |

IMG_3435Kendimi dikişe verdim. Evde kullanılmayan ne varsa beri gelsin.

Bu yeleğin pofuduk kumaşı bir battaniye aslında. Ela’ya bebekken babaannesi almıştı. Çok kullandık, ama eve bir bebek daha gelmeyeceğine göre, birine vermeye de kıyamadım. Değerlendirmek istedim. Ela’ya yelek diktim. Battaniyenin dört kenarına geçirilen kumaşı da söküp yeleğin eteğine ve önüne geçtim. Bebekliğindeki battaniyesi şimdi Ela’nın pofuduk yeleği oldu.

Terapi için bu tarz işler yapmayı hepinize öneririm. Evde kullanmadıklarınıza 2. hayat şansı verin….!

Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template