Fırfırlı Etek

Cuma, Mart 11, 2011 | Kategori: |
etek02Ela'ya önceki bayramda bu elbiseyi diktiğimi yazmıştım. Arta kalan kumaşıyla da etek dikmek istedim. Tabi dönünce açılan eteklerden... :)
Fırfırlı eteğin nasıl dikilebileceğini hayal ettim. Bir de annemin önceden anlattığı beline kalın lastik geçirme yöntemini denedim. Veee işte sonuç. Başardım. Artık bu yöntemle kendime de bir etek dikebilirim. Zira çok popüler kadın mağazalarında böyle etekler satılıyor...
etek01Fırfırları hazırladım hazırladım, altına bir sıra daha gerekiyor ama kumaş bitti. Kayın validemin verdiği en az 40 yıllık beyaz fistoyu da kullandım. Neyse gittim kırmızı tül aldım, onu da en alta fırfır yaptım. Ela'da görünce gözlerinin içi güldü ve "eline sağlık annecim" dedi ya, bütün yorgunluklar birden gidiverdi. Şimdi prensesli oyunlarda bunu giyiyor.
Bloglarımızın kapatılması işine gelirsek; malesef ben de "itiraz etsek ne değişecek" moduna geldim :(
Hepimize kolay gelsin...
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

annelili on Mart 11, 2011 dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle giyinsin.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template