Temmuz'dan Ekim'e Kadar Kayboldum.

Pazartesi, Ekim 17, 2011 | Kategori: |
Geçen kış Ela'nın çok hastalanması, işimdeki talihsizlikler, benim ameliyatım derken biraz kaybolmak bana iyi geldi. Sadece hayati işleri yaptım, yaz dönemi boyunca kızımla evdeydik. O'nun deyimiyle gezdik, tozduk kız kıza takıldık.
Özetle yazı evde geçirdik, Eylül ayı boyunca tatil yaptık. Önce Ankara sonra Antalya Belek, Kalkan ve Bilecik Bozüyük.
Bu zamana kadar yaşadıklarımızdan sizin için iki tavsiyem var.

  • Birincisi çocuğunuzun okulunu sık sık kontrol edin. Veli toplantıları yoksa bile siz en az 15 günde bir okula gidin, biraz vakit geçirin. Ben öyle yapamadığım için okulda patlayan pis su borusundan ve tadilattan hiç haberim olmadı. Tesadüfen Ela'nın bir şeyler anlatmasından anladım. Ama çok geçti. Ela iki kez ağır Rota virüsüne yakalandı. Malesef bu okulun hatasıydı ve ben müdahale edemedim.
  • İkincisi Antalya Belek'teki Club Asteria'ya sakın gitmeyin. Verdiğiniz paranın karşılığını almıyorsunuz. Sadece yemekleri harikaydı, onun dışında odalar, hizmet, temizlik vasattı.
Şimdi ise kızım okuluna başladı. Ben de serbest iç mimarlık yapmaya. 
Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

nalan on Ekim 23, 2011 dedi ki...

Merhaba Neslihan,bloguna hoşgeldin. Bozüyük'e ne zaman gittin. Benim de Bozüyüklü arkadaşım birkaç gün bendeydi,dün gitti.
Bozüyük'ü pek severim.

Cocukla Cocuk on Ekim 25, 2011 dedi ki...

Hoşgeldiniz, okula biz de uğrayamıyoruz uğramamız gerektiğini bile bile.
Ela nın okulu sizin işiniz hayırlı olsun

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template