Bebek Battaniyesi

Cumartesi, Ocak 26, 2008 | Kategori: |


Polar, hem giysilerde hem de battaniyede çok kullanışlı değil mi?

Kızıma battaniye ararken, yine gördüklerime "ben bunu yapabilirim" dedim ve kumaşçının yolunu tuttum.

Poların eni 180 cm, metresi 5 ytl. Zemini düz renk, desenini de kombin oluştursun diye kareli polar aldım.

Battaniyenin Yapılışı:

-Eflatun olan poları Ela'nın karyola ölçüsüne göre kestim.
-Üzerine yapacağım çiçekleri bilgisayarda çizdim printerde bastırdım, kenarlarından keserek şablon oluşturdum. Siz; bardakla, şişe kapaklarıyla vs. yararlanarak elinizde de çizebilirsiniz.
-ƺablonları kareli kumaşa koyup iğneyle tutturdum, kenarından kestim.
-Kestiğim çiçekleri battaniyenin istediğim yerlerine dağıttım ve teyelledim.
-Eflatun iple çiçeğin kenarlarından diktim

-Kareli polardan 6 cm eninde uzun şeritler kestim. Bir kenarını ip geçirerek büzdüm.
-Bu şeritleri battaniyenin dört kenarına diktim.

Çok kullanışlı bir battaniye oldu, dikiş makinası olmadan elinizde yapabileceğiniz oldukça kolay bir işlemi var. Tavsiye ederim.

Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

Annelerin Günlüğü on Aralık 15, 2008 dedi ki...

Sevgili okurlarımız,
Bu yazımızla ilgili değerli yorumlarınız; sitemizi yenilerken yanlışlıkla silinmiştir.
Özür dileriz...

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template