Bebek Odasına Duvar Bordürü

Salı, Ocak 29, 2008 | Kategori: , |

Kızımın odası için önce hazır duvar kağıtları baktım. Malesef pembeler ve maviler, arabalar ve barbyler....

Özel birşeyler olsun istedim. Ve aklıma bu geldi.

Yapılışı:

Deseni ben autocad'de oluşturdum ama siz jpeg save edebileceğiniz bir çizim programında da oluşturabilirsiniz. Sonra folyo kesim yapan firmalara götürüp (transfer kağıdı ile) kestirdim.


Duvarda geleceği yerleri kurşun kalemle işaretlerek yapıştırdım. Transfer kağıdının üstünden kalın bir kartonla bastırarak duvara iyice yapışmasını sağladım. Sonra da transfer kağıdını çektiğimde çiçekler duvarda kaldı.
O kadar gerçekçi oldu ki üzerine uğur böcekleri kondu :)

Bu yazı benim blogspottaki günlüğümden alınmıştır.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template