El Yapımı Bebek Oyuncağı

Çarşamba, Şubat 13, 2008 | Kategori: |

Süpriz yumurtaları şimdilik kızım için değil kendim için alıyorum. O sadece yumurta halini sallamayı seviyor. Sarı kapları birikmeye başlayınca aklıma onları değerlendirmek geldi. Ela bu oyuncaklarını çok sevdi.

Bu erkek bebeği yapmak bir günümü aldı. Kollarını ve bacaklarını tığla ördüm.

Yapılışı:

Yumurta kabını bir iğne ve çakmak yardımıyla, başının, kollarının ve bacaklarının geleceği yerlerden deliyoruz.

Kollar ve bacakları, uzunluğunu göz kararı belirleyip tığla sık iğre örüyoruz. İpi uzun bırakıp kesiyoruz, birleştirirken lazım olacak.

Kafası için beyaz ipten minik bir yumak yapıp üzerini kumaşla sarıyoruz ve sıkıca bağlıyoruz.



Hepsini gövdeye iğneyle deliklerden geçirerek dikiyoruz.

Bir polar ya da kumaş parçasından patik formunda kesip ayakkabı dikiyoruz ve içini pamukla doldurup bacaklara dikerek monte ediyoruz. Üzerine işleme yaptım, daha gerçekçi olmuş değil mi!


Başının bağ tarafını kapatmak için şapka dikmemiz gerekiyor. Yine polardan bir üçgen kesip şapka diktim, ağzını büzüyoruz. Bob Marley beresi gibi olmamış mı!!! :)

Saçları için ben deri ip kullandım, normal ip de kullanabiliriz. İpi üç parmağıma pon pon yapar gibi sarıp ve iple bir tarafını sıkıca bağlayıp başına monte ediyoruz.

Sonra şapkayı başına dikiyoruz.

İşte bitti.

Bu erkek bebeğin kız olanı da var. Bir de yine yumurta kabından yapılmış bir oyuncak daha... Onlara BURDAN ulaşabilirsiniz.

Kolay gelsin....
Related Posts with Thumbnails

1 yorum:

aysu dedi ki...

Bunun gibi oyuncaklar yapmaya ben de hevesliyim.Danışman içmimar bölümünde bu yazının devamını yazdım.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template