Bebeği Güvenli Yıkamak

Cumartesi, Haziran 07, 2008 | Kategori: , |

Genelde yeni anneler; bebekleri minikken; "yıkarken nasıl tutacağım" endişesiyle panik yaşarlar. Bende de olmuştu. Hele kızımın ilk yıkanmasını izlerken "en az 4 kişi olmalı" diye düşünmüştüm:)

Tabiki bebek ve anne yalnız kaldığında, iş başa düşüyor ve bir şekilde bu ikili anlaşmanın bir yolunu buluyor.

Aslında baba eve geldiğinde beraber yıkamak çok daha kolay oluyor.
Ama bir zaman sonra bebek 10 - 11 aylığa geldiğinde, kuvetinde birinin elleri arasında yıkanmak istemiyor.

O zaman büyük küvete geçiyorsunuz, biri ayakta tutuyor diğeri yıkıyor.

İşte; ayakta duran, meraklı hareketlerle aniden dönüşler yapan bebeğin tehlikeli anları...

Her an kulağına su kaçırabilirsiniz.

Doğrusu bizim en çok korktuğumuz buydu. Kulak iltihabı ve ağrısı:(

Bunun için büyük küvete geçtiğimizde bir önlem almak istedik. Yakınımızdaki eczaneden kulak tıkacı aldık.

Resimlerde gördüğünüz tıkacın ikisini de denedik. Özellikle bebekler için üretilmiş bir ürün değil bunlar. Büyüklerin de bazen kullandığı bir ürün.

  • 1. si: Oyun hamuru gibi bir kıvamı var. Ama onun gibi kesinlikle parçalanmıyor. Yumuşak kauçuktan yapılmış. Elimle konik bir form verip bebeğin kulağına tıkıyorum. İşim bittiğinde de rahatlıkla çıkarıyorum. Ben, biri büyük olduğu için ikiye böldüm ve o şekilde kullandım.
  • 2. si: Çok yumuşak bir slikondan yapılmış. Kulağa bükerek sokup yerleştiriyorsunuz. Ama boyu uzun olduğu için bebek eliyle rahatlıkla çekebiliyor. Bizimkinin ömrü 5 saniye sürdü. Belki daha büyük çocuklarda rahatlıkla kullanılabilir.
Biz 1. yi kullanıyoruz ve bebeğimizi banyo yaptırırken rahatça yıkıyabiliyoruz, tavsiye ediyorum.
Related Posts with Thumbnails

0 yorum:

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template