Yeni Bir İş ! Yeni Bir Okul !

Perşembe, Ekim 07, 2010 | Kategori: |
Yeniliklerden bahsetmiştim ya!
Ela'nın yeni okulu ve benim yeni işim...
Kızım işini hızlıca halletti, biz de okuldaki yöneticilerin dikkat çekmesiyle irkildik! "Başka bir okula başladığında bile biz bir ebeveynin yanında olmasını istiyoruz, ama Ela bunu tek başına kısa sürede başardı" dediler...
Sabah servise ben veriyorum minnoşu, akşam da babası alıyor servisten. Ohhh rahatına diyecek yok, okulun muhtarı da olmuş duyduğuma göre.
Şimdi sıra bende. Yarın eski iş yerimdeki son günüm. Pazartesi yeni işime başlıyorum. Ben de Ela gibi kısa zamanda uyum sağlarım umarım (:
Daha fazla tasarımlı daha huzurlu bir iş ortamı diliyorum ..... :)
Kendime ve herkese...
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

annesiningülü on Ekim 08, 2010 dedi ki...

hayırlısı olsun canım ikinizede :)

annesiningülü on Ekim 08, 2010 dedi ki...

hayırlısı olsun canım ikinizede :)

Cocukla Cocuk on Ekim 09, 2010 dedi ki...

Yeni işiniz hayırlı olsun, çocuklar kesinlikle çok daha hızlı uyum sağlıyorlar yeni ortamlara

nalan on Ekim 24, 2010 dedi ki...

Ben görene dek haftalar geçmiş canım ,alışmışsındır işine.
Mutlu sağlıklı bol tasarımlı günler diliyorum.

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template