Safra Kesesi Ameliyatı

Pazartesi, Şubat 07, 2011 | Kategori: |
Geçen Perşembe bu işi hallettim.
İki ay içinde iki büyük ağrı ve apar topar ameliyat....
Ben işleri hemen çözmeye alışık olduğum için ameliyatı da bir hafta içinde yaptırdım. Karar verme aşamasında bir kaç hastane ya da doktor araştırmasına girdik ama üzüntüyle vazgeçtik. Bunu başka bir yazımda daha detaylı anlatacağım. Zaten; aklımda hep sadece muayene ederek safra kesemde sorun olduğunu anlayan genel cerrah Ruhi Eşme'ye ameliyat olmak vardı.
Perşembe sabahı hiç heyacanlı ya da panik değildim. Doktoruma güveniyordum ve ameliyattan sonra o büyük ağrıyı bir daha yaşamayacağımı bilmek bile koşa koşa ameliyata gitmeme yetti :)
Hemen sonrasındaki doğal acılar bir saate geçti, o gece hastanede kaldık, annemler Ankara'dan bize yardım etmek için geldiler. Ertesi günü eve çıktık.
Şu anda sadece dinleniyorum ve şükrediyorum.
Konuştuğum herkesin mutlaka bir tanıdığı bu ameliyatı olmuştu, eğer sizin de safra kesenizde taş varsa hiç beklemeden amliyat olun.
Ben Çevre Hastanesi'nde genel cerrah Ruhi Eşme'ye ameliyat oldum ve memnun kaldım.
Herkese sağlıklar diliyorum...
Related Posts with Thumbnails

4 yorum:

lolipu on Şubat 07, 2011 dedi ki...

çok geçmiş olsun Neslihan. Ameliyat olmana ve bu ağrıdan kurtulduğuna sevindim. Ablamda 2 sene önce olmuştu. Çektiği ağrıların bir kaçına şahit oldum. Şİmdi ise çok çok iyi. Kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim:))

Neslihan Toker on Şubat 10, 2011 dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım, geçti...
İşe bile başladım :)
Sevgiler...

nalan on Şubat 10, 2011 dedi ki...

Neslihancığım.Sesin çok enerjik geliyordu .İyi olduğuna çok sevindim.Seni ziyaret edebilöeyi çok isterdim Ama İstanbulu rahatça gezebileceğim kadar tanımıyorum.Ankarada buluşuruz.Allah bir daha göstermesin,herkese sağlık esenlik versin.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsunnn,,,o resimde görünen 3 tanemiii:))benim onun gibi ve daha küçük 100 e yakındı:))ama benden sana tavsiye safrakeseni aldır emii ehehehehe

Yorum Gönder

[ Ana Sayfa ] [ Sonraki Kayıt ] [ Önceki Kayıt ]
 

Annelerin Günlüğü Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template